کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

زندانیان گوانتانامو از آمریکا انتقام می‌‌گیرند

 پیتر هوکسترا، مسئول بلند پایه جمهوری‌خواه و عضو کمیسیون اطلاعات سنای آمریکا روز یکشنبه درباره پیامدهای خطرناک آزاد کردن زندانیان گوانتانامو به ویژه بازگشت دوباره آنها به میدان مبارزه با آمریکا،‌ هشدار داد.

پیتر هوکسترا ضمن استناد به گزارش منتشر شده از سوی پنتاگون، تاکید کرد زندانیان گوانتانامو به دستور دولت آمریکا آزاد شدند اما بسیاری از آنها بار دیگر به میدان مبارزه بازگشته‌اند. وی افزود زمانی که زندانیان گوانتانامو بار دیگر برای مبارزه سلاح به دست می گیرند دیگر برایشان اهمیتی ندارد که در پاکستان افغانستان یا عراق چه می گذرد، ‌آنها یک گروه تشکیل می دهند تا به آمریکا و منافع ‌آمریکا حمله کنند.

این مسئول جمهوری خواه بلند پایه سنای آمریکا تاکید کرد باراک اوباما نباید به اشتباه تصور کند که زندان گوانتانامو مظنونان و محکومان تروریست را تنبیه کرده و آنها را اصلاح کرده است. وی افزود آمار و ارقامی که برخی از نهادها از جمله وزارت دفاع منتشر کرده‌اند حاکی از آنست که اکثریت زندانیان گوانتانامو پس از آزادی نه تنها به جامعه بازنگشته‌اند بلکه بار دیگر برای مبارزه با آمریکا و انتقام از آمریکائیها سلاح به دست گرفته و وارد میدان جنگ شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر