کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

تجمع ایرانیان مقابل دفتر نمایندگی رهبر در لندن

با گذشت یک هفته از عاشورای خونین ایران، روز گذشته گروهی از ایرانیان مقیم انگلیس، در مقابل دفتر نمایندگی رهبر جمهوری اسلامی در لندن (مرکز اسلامی) دست به تجمع زده و هم‌دردی مجدد خود با مردم ایران را اعلام داشتند.
در تجمع حامیان جنبش سبز در لندن که در هوایی بسیار سرد و از ساعت ۳۰:۱۸ تا ۲۱ ادامه داشت، ده‌ها تن از حامیان جنبش از نقاط مختلف پایتخت و هم‌چنین شهر نیوکاسل، روبروی دفتر نمایندگی رهبر جمهوری اسلامی در لندن گردهم آمده و با روشن نمودن شمع و شعارهای حمایت از جنبش، هفتمین روز شهادت جانباختگان عاشورای کشور را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان هم‌چنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «زندانیان سیاسی در ایران را آزاد کنید»، «خشونت و کشتار در ایران را متوقف کنید» و «راه شهیدان جنبش ادامه خواهد داشت» و هم‌چنین سر دادن شعارهای «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «عزا عزاست امروز...جنبش سبز ایران صاحب عزاست امروز» و «مرگ بر دیکتاتور» همراهی و هم‌دردی خود با جنبش را ابراز داشتند.
از شعارهای قابل توجه تجمع کنندگان، ایرنا و فارس و کیهان، رسانه‌های شیطان بود که بنا به گفته یکی از شرکت کنندگان، واکنشی به سانسور، وارونه‌گویی و دروغ‌گویی رسانه‌های حامی کودتاچیان بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر