کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

اطلاعیه مهم مدیر سایت کلوب دات کام در باره فیلترینگ سایت

سایت کلوب دات کام پس از رفع فیلتر شدن این سایت توسط کمیته تعیین مصادیق اطلاعیه ای صادر کرد است که در ادامه، متن کامل این اطلاعیه جهت اطلاع عموم منتشر شده است.
"به اطلاع می رساند علیرغم اخطارهای داده شده به معدود کاربرانی که ضوابط و مقررات فعالیت در سایت کلوب دات کام را رعایت نمی کنند و حقوق سایر کاربران را زیر پا می گذارند . متاسفانه و در هفته گذشته بدلیل درج برخی مطالب و تصاویر مغایر با قوانین، شاهد فیلترینگ سایت کلوب توسط مراجع ذیربط بودیم که با تلاش شبانه روزی مدیران سایت در حذف مصادیق اعلامی از سوی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از میان 350 میلیون رکورد(اطلاعات)،سایت در مورخ 13/10/88 رفع فیلتر شد به منظور جلوگیری ازپیش آمد ن شرایط مشابه، احترام به حقوق اعضاء و جلوگیری از فیلتر شدن دوباره سایت برای چندمین بار به کاربران گرامی یادآوری می کنیم به قوانین مقررات سایت بویژه اطلاعیه های مدیریت کلوب توجه جدی نموده و از قوانین تخطی ننمایند تا بتوانیم در ارائه خدمات مستمر و میزبانی شایسته از کاربران گرامی توفیق بیشتری داشته باشیم بدیهی است تداوم فعالیت سایت کلوب دات کام بعنوان بزرگترین سرویس دهنده شبکه اجتماعی در ظرف 5 سال گذشته منوط به همکاری تمامی اعضاء می باشد.
کاربران گرامی توجه داشته باشند مسئولیت مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربر مربوطه بوده و به محض اطلاع از درج مطالب بر خلاف قوانین و مقررات اقدام به مسدودسازی و قطع همکاری خواهیم نمود.
در خاتمه از تمام کاربرانی که در حفظ و پویایی سایت با ما همکار ی دارند تقدیر و تشکر نموده و از کلیه اعضاء دعوت می نماییم ضمن اعلام نظر پیرامون فعالیت های کنترلی تیم مدیریتی به صورت فعالتر تخلفات موجود در سایت را به پلیس سایت کلوب دات کام گزارش نمایند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر