کانون ایرانیان

۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

مطهری: موسوی و کروبی به صدا و سیما دعوت شوند تا حرف‌شان را بزنند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تحرکات علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را غیرمنصفانه و درجهت حذف وی از ریاست مجلس خبرگان دانست. وی پشنهاد کرد که از موسوی و کروبی دعوت شود تا در سیمای جمهوری اسلامی حرفهایشان را بزنند.


علی مطهری در گفت‌وگو با سلام در پاسخ به این سوال که تحرکات اخیر علیه هاشمی رفسنجانی را تا چه حد با برگزاری اجلاس آینده انتخابات خبرگان مرتبط می‌دانید، گفت: قاعدتا برخی به دنبال حذف آقای هاشمی هستند اما قدرت این کار را ندارند چون هاشمی میان مردم پایگاه خوبی دارد.


نماینده تهران در پاسخ به اینکه انتقادات اخیر به آقای هاشمی که در اظهارات سیاسیون نیز دیده می‌شود را تا چه حد منصفانه و عادلانه و بر محور عدالت می‌دانید؟، گفت: سیاسیون باید در اظهارات خود عدالت و انصاف را در نظر بگیرند آقای هاشمی درخصوص واقعه ۲۵ بهمن موضع‌‌گیری کردند و بی‌قانونی را محکوم کردند اما برخی انتظار دارند ایشان مانند خودشان شعارهای اعدام باید گردد، و فقط ما خوبیم سردهد.


مطهری که اخیرا در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان از اظهارات وی در نماز جمعه گلایه کرده بود گفت: بعضی درخواست‌ها برای محاکمه برخی آقایان باید ریشه‌یابی شود و باید ریشه این داستان را دید، این ماجرا از زمان مناظره‌های انتخاباتی و اتهام‌زنی‌ها در آن مناظرات شروع شد.


فرزند شهید مطهری تاکید کرد: اگر زمانی بخواهیم عدالت را به درستی اجرا کنیم مقصرین این بحران را باید با نگاه واحد ببینیم و به اتهامات‌شان رسیدگی کنیم تا زمانی که این کار را نکنیم مطمئن باشید بحران تمام نمی‌شود‌‌.


این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: وقتی مدام عده‌ای را خطاب قرار می‌دهند و می‌گویند شما دیگر هیچ طرفداری ندارید و از صحنه سیاسی خارج شدید و شما مرده‌اید در واقع آنها را تحریک می‌کنند که خودی نشان دهند.


وی با بیان اینکه این افراد در به وجود آمدن این وضعیت مقصر هستند، خاطرنشان کرد: بنده هنوز هم معتقد هستم که باید صدای مخالفان و منتقدان را شنید و باید حق راهپیمایی مسالمت‌آمیز داشته باشند اما انتخاب ۲۵ بهمن برای درخواست راهپیمایی زمان مناسبی نبود.


به گفته مطهری باید از همان ابتدا به معترضان اجازه تجمع می‌دادند تا حرف‌شان شنیده می‌شد و حتی موسوی و کروبی می‌آمدند در صدا و سیما و حرف‌شان را می‌زدند و پاسخ می‌گرفتند، هنوز هم دیر نشده و معتقدم باید آنها را دعوت کرد تا حرف‌شان را بزنند.


وی در پایان تاکید کرد: باور دارم که این گونه بهتر می‌توان مسأله را تمام کرد، ما خودمان بت‌سازی می‌کنیم و مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهیم.




View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر