کانون ایرانیان

۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

متن الگـــــــوی زیست مسلمـــــانی، جزوه براندازی ادعایی وزیر اطلاعات منتشر شد












 جرس:  وبسایت کلمه متن جزوه ای که وزیر اطلاعات ادعا می کرد جزوه براندازی دین است در اختیار خوانندگان گذاشت. 





این سایت نزدیک به میرحسین موسوی نوشته است: چندی پیش سردار مشفق و به دنبال او وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد از کشف این جزوه در منزل یکی از فعالان سیاسی خبر داده و مقصود آن را براندازی دین ذکر کرده بود، اما سیدعلیرضا حسینی بهشتی فرزند شهید بهشتی در پاسخ به این وزیر کابینه دهم، ضمن یادآوری این نکته که اساسا دین قابل براندازی نیست، خاطرنشان کرد که این متن، پیش از این و در سال  ۱۳۸۷  برای اطلاع و نظرخواهی به صاحب نظران مختلف، از جمله مقام رهبری، مراجع عظام، مدرسین حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاه و سیاستمداران ارسال شده و در زمستان همان سال نیز در نشستی با عنوان «گفتمان دهه‌ی چهارم: ضرورت تغییر و تحول» در سالن مرکز همایش‌های رایزن در حضور جمع کثیری از صاحبنظران و نیز خبرنگاران، ارائه و تشریح شده است.

 


این متن درواقع طی فرایندی سه ساله توسط اندیشمندان و دلسوزان و فرزندان انقلاب و با نگاهی آسیب شناسانه به سی سال گذشته انقلاب تهیه شده بود تا برای ادامه مسیر نقشه راهی پیشنهادی فراروی مردم و مسوولان باشد.




این وبسایت توضیح داده است که تدوین این متن تا زمان انتخابا ت نیز  ادامه داشته داشته است و به دلیل شرایط خاصی که پس از انتخابات سال ۸۸ برای همه‌ی افراد غیر وابسته به حاکمیت و از جمله تهیه‌کنندگان این جزوه ایجاد شد، کار فکری بر روی آن نیمه‌تمام مانده است. از این روست که عناوین مندرج در فهرست ابتدای آن، بیشتر از عناوین متن جزوه است و متن بخش‌های انتهایی جزوه، هنوز تدوین نشده است.


کلمه ضمن انتشار متن «الگوی زیست مسلمانی» برای دریافت نظرات و نقدها اعلام  آمادگی کرده است.

 



دریافت فایل پی دی اف الگوی زیست مسلمانی


چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.



View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر