کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

پخش سی‌دی علیه موسوی و کروبی در مجلس

فراکسیون حامیان دولت در مجلس موسوم به فراکسیون انقلاب اسلامی، دومین مجموعه تبلیغی خود علیه موسوی و کروبی را در مجلس پخش کرد.
این مجموعه شامل ده لوح تصویری شامل عناوینی چون «دموکراسی و بمب»، «به نام سبز به کام خاکستری»، «گزارش جنگ رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای VOA و BBC» است.
«بازتاب‌ جنبش سبز در رسانه‌های داخلی» نیز از دیگر لوح‌های این مجموعه است که شامل نامه‌هایی از طرف مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی و دیگر شخصیت‌ها درباره بحث تجاوز و مسائل بعد از انتخابات و مسائلی است که هاشمی رفسنجانی آن‌ها را مطرح کرده. این نامه‌ها و بیانیه‌ها در 20 سرفصل تنظیم شده و بر روی این لوح نیز عنوان محرمانه نیز درج شده است.
از دیگر عناوین این مجموعه «طرح راهکارهای براندازی نرم در حوزه نشر»، که شامل کتاب‌هایی است که در زمینه جامعه مدنی نوشته شده و توسط ناشران مختلف منتشر شده و در این مجموعه به صورت گزیده آمده و مورد نقد گرفته بر روی این لوح نیز عنوان محرمانه درج شده است.
«گفتگوی سیما با حجاریان، عطریانفر و شریعتی » در دو حلقه و «عمارها»، از دیگر لوح‌های این مجموعه هستند که از سوی موسسه‌ای به نام صریر تولید شده و در تیراژ بالایی در برخی مراکز توزیع شده است.
فراکسیون انقلاب اسلامی از نمایندگان خواسته است که این لوح‌های فشرده را که به زعم این فراکسیون پشت‌پرده فتنه اخیر در راستای تحقق دغدغه مقام رهبری مبنی بر ایجاد بصیرت در جامعه است را تکثیر و توزیع کنند.
در مجموعه منتشرشده همچنین کتاب‌هایی که از سوی موسسه صریر چاپ شده شامل «بهائیت در اینترنت»، «شیطان پرستی در ایران»، «تحلیل انتخابات» «شبهه‌های فکری- فرهنگی»، و «کابالیسم» تبلیغ شده است.
فراکسیون انقلاب اسلامی پیش از این سه حلقه سی‌دی با عناوین «رویای مخملی»، «تقلب» و «سبزی به رنگ خاکستری» را در مجلس شورای اسلامی توزیع کرده بود.
علی اصغر زارعی، روح الله حسینیان، محمد کوثری، حمید رسایی و حدود 30 نماینده دیگر اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر