کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

دادگاه محسن امین زاده 23 آذر برگزار می شود


محسن امین زاده، عضو موسس جبهه مشارکت ایران اسلامی پس از کودتای انتخاباتی خرداد ماه بازداشت و بیش از 5 ماه است که در زندان اوین به سر می برد.
دکتر امین زاده 4ماه از مدت بازداشت خود را در سلول انفرادی گذرانده است.
از سوی دیگر، وكیل مدافع محسن صفایی فراهانی، عضو ارشد جبهه مشارکت درباره زمان دادگاه موکل خود که قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود، اما به تعویق افتاد گفت: جلسه‌ رسیدگی به اتهامات موكلم تجدید و به شنبه 21 آذرماه موكول شد.
هوشنگ پوربابایی در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار داشت: به علت این‌كه صفایی فراهانی به جلسه‌ دادگاه دیر اعزام شد و قاضی صلواتی نیز در جلسه دیگری حضور یافته بود، جلسه رسیدگی تجدید شد.
به گفته وی، اتهامات مهندس صفایی فراهانی در این پرونده اقدام علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مسوولان و نشر اكاذیب است كه جلسه دادگاه آن شنبه 21 آذرماه در شعبه‌ 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.
پوربابایی همچنین اعلام كرد: جلسه‌ رسیدگی به اتهامات تاج‌زاده یكشنبه 22 آذرماه در شعبه‌ی 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار خواهد شد.
وكیل مدافع تاج‌زاده افزود: موكلم در این پرونده متهم به اقدام علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، نگهداری اسناد محرمانه جهت ارایه به غیر و توهین به مسوولان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر