کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

پخش سرود ملی اسرائیل در تلویزیون جمهوري اسلامي ایران


پخش آگهی نستله و سرود ملی اسرائیل در تلویزیون ایران
سایت جهان نیوزگزارش داد: روز گذشته آگهی تبلیغاتی شرکت صهیونیستی نستله همزمان با اعتراضات گسترده مردم و به خصوص دانشجویان از رسانه ملی پخش شد. این در حالی است که شرکت مزبور با توجه به انحصاری بودن برخی محصولاتش نیازی به تبلیغات گسترده ندارد و صرفاً اینگونه تبلیغات همزمان با اعتراضات مردمی، بیشتر به دهان کجی به معترضین شبیه است.کارشناسان معتقدند اینگونه تبلیغات تحریک آمیز در کنار پخش چندباره موسیقی سرود ملی رژیم غاصب اسرائیل از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که خبر آن تا این لحظه به دلیل پاره ای از ملاحظات منتشر نشده بود، نمی تواند سهوی باشد و احتمال تعمد و سوء نیت در این قبیل اتفاقات که ناشی از عدم نظارت صحیح در صداوسیما است، بسیار زیاد است. گفتنی است موسيقي سرود ملي اسرائيل چندین بار تا کنون از رسانه ملی پخش شده است. آخرین بار این موسیقی در پلي بك هاي برنامه "اين شب ها" از شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شد.

نامه بني يعقوب به دادستان تهران
اعتماد نوشت: ژيلا بني يعقوب در نامه يي به دادستان تهران از جعفري دولت آبادي خواسته است بهمن احمدي امويي همسرش را از سلول انفرادي خارج و شرايط برگزاري دادگاه وي را مهيا کند.

تلاش كنگره امريكا براي تسهيل دسترسي به فيس‌بوك و توئيتر
ایران نوشت: روزنامه امريكايي وال‌استريت ژورنال در گزارشي با اشاره به قدرت رسانه‌هاي اينترنتي مانند توئيتر و فيس‌بوك در جهت‌دهي به آشوب‌هاي پس از انتخابات ايران، از تلاش كنگره امريكا براي سرمايه‌گذاري جهت دسترسي اصلاح‌طلبان به اين رسانه‌ها در ايران خبر داد.

برگزاری یازدهمین سالگرد تولد "مشارکت" در خانه میر دامادی
مراسم يازدهمين سالگرد تاسيس حزب مشارکت ايران اسلامی در منزل دکتر محسن ميردامادی، دبيرکل دربند حزب برگزار شد. به گزارش نوروز، اين مراسم هرسال با حضور همه اعضای حزب در سالن اجتماعات جبهه مشارکت برگزار ميشد، اما امسال بدليل پلمب دفتر مرکزی به ديد و بازديد آن دسته از اعضای حزب با اعضای خانواده های زندانيان حزب خلاصه شد.
خیابانی به نام " دانشجویان ایران" در ایتالیا
در خبر ها آمده است، جمعه ۲۷ نوامبر برابر با ۶ آذر، در شهر سالمی در جزيره سيسيل ايتاليا، خيابان «دانشجويان تهران» توسط ويتوريو اسگاربی، شهردار، و نمايندگان کميته ۱۸ تير ايتاليا و انجمن آزادی بيان در ايران، پرده‌برداری شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر