کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

تکذیب سخنان منتسب به ابطحی در دیدار با خاتمی


فراکسیون اقلیت مجلس سخنان منتسب به محمدعلی ابطحی در دیدار با محمد خاتمی را تکذیب کرد.
روزنامه وطن امروز از رسانه‌های هوادار دولت محمود احمدی‌نژاد از قول محمدعلی ابطحی نوشته بود: در این انتخابات تقلب نشده است و ما نباید می‌گفتیم تقلب شده و این را خود اصلاح‌طلبان هم می‌دانند.
امروز، پایگاه خبری پارلمان نیوز با استناد به اطلاعات به دست آمده، نوشت: ابطحی بعد از آزادی تصمیم به سکون گرفته است و از زمان آزادی از زندان هیچ مصاحبه‌ای نیز نداشته و در دیدار با خاتمی نیز به هیچ وجه چنین مسائل و سخنانی از سوی او مطرح نشده است.
پارلمان نیوز در گزارش خود همچنین نوشت: در پی جعل خبر برخی رسانه‌های اصولگرا در مورد اظهارات سیدمحمدعلی ابطحی در دیدار با سیدمحمد خاتمی، این اظهارات تکذیب شد.
موضوع سخنان منتسب به ابطحی که در آن موضوع نقلب در انتخابات ریاست جمهوری رد شده بود، از بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما هم پخش شد.
پارلمان نیوز می‌نویسد که به دلیل سکوت ابطحی پس از آزادی از زندان، برخی رسانه‌های اصولگرا خبر دیدار او با محمد خاتمی را دستکاری کرده و چنین سخنانی را با استفاده از «شبکه زنجیره‌ای» خود به او نسبت داده‌اند.
محمدعلی ابطحی، از مشاوران انتخاباتی مهدی کروبی، در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری بدون اتهام مشخص توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
او که از اعضای مجمع روحانیون مبارز نیز هست، روز دهم مرداد همراه با چند نفر دیگر از بازداشت شدگان رویدادهای پس از انتخابات در یک دادگاه تلویزیونی موسوم به دادگاه انقلاب مخملی حاضر شد و همراه با محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران، به نقد اصلاح‌طلبان پرداخت.
ابطحی اول آذر پس از محاکمه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و در اختیار داشتن اسناد محرمانه در دادگاه انقلاب محاکمه شد و پس از آن با وثیقه ۷۰۰ میلیون تومانی از زندان اوین آزاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر