کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

صداوسیما اهانت کنندگان به تصویر امام را می شناسد

سایت عصر ایران با اشاره به فیلم‌های پخش شده از سیما که پاره کردن و آتش زدن تصویر حضرت امام را نشان می‌دهد، پرسیده است‌ اولا چه کسانی جرات دارند در روز روشن در مقابل دوربین صداوسیما تصویر امام (ره) را آتش بزنند؟! و ثانیا چرا تصویر‌بردار، دوربینش را بالاتر نگرفت تا چهره افرادی که عکس را آتش می‌زنند مشخص شود؟!

این سایت افزود:
 اگر فقط از پاهای این افراد تصویر‌برداری شده است باید بی‌هیچ تعارفی مساله را «مشکوک» دانست که چرا تصویر بردار فقط و فقط بر روی پاها متمرکز شده و با عقب کشیدن تصویر یا بالا بردن زاویه دوربین، چهره‌های افراد خطاکار را ثبت و ضبط نکرده است؟
 اگر هم چهره‌های این افراد در فیلم‌های صداو‌سیما ضبط شده‌ که مساله حل است‌ بروند همان افراد را پیدا کنند و مجازات‌شان کنند؛‌ چه از طرفداران موسوی باشند چه توطئه‌چینانی از طرف مقابل که برای بدنام کردن سبزها این اقدام وقیحانه را انجام داده‌اند.
 اینک نوبت صدا‌و‌سیماست که رک و صریح جواب دهد که به چه منظور فقط از پاهای افراد اهانت‌کننده تصویربرداری شده است و به چه دلیل خاصی‌ نخواسته‌اند از چهره این افراد‌ تصویربرداری نمایند؟! آیا نمی‌خواسته‌اند این افراد شناسایی شوند؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر