کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

جنازه دختری در حمام خوابگاه دانشجویی

دختری که گفته می شود از مشکلات خانوادگی رنج می برد در حمام خوابگاه یکی از دانشکده های شرق کشور به استقبال مرگ رفت.

به گزارش ایسکانیوز دیروز تلفن همراه بازپرس کشیک دادسرای زابل - از توابع سیستان و بلوچستان - به صدا درامد و خبر رسید پیکر دختری در حمام خوابگاه یک دانشکده پیدا شده است. سپس این مقام قضایی و افسران اداره آگاهی به ساختمان مورد نظر رفتند و جنازه دختر دانشجو برای آزمایش های سم شناسی و ... به پزشکی قانونی سپرده شد.
معاون اجتماعی فرماندهی پلیس سیستان و بلوچستان درباره این رخداد تلخ گفت: از دانشجوی جوان مرگ، دست نوشته ای موجود است که نشان می دهد پیش از خودکشی مشکلات شخصی و خانوادگی داشته است.
سرهنگ «محمد عرب» ادامه داد : دختر افسرده که اهل یکی دیگر از استانها بود پیش از مرگ خود خواسته ، مشکلات شخصی اش را برای برخی از دوستان خود بازگو کرده بود و تحقیق جامع تر کارآگاهان ادامه دارد.
خودکشی ، جنایت در مرداب سیاه گناه
به عقیده صاحبنظران ، خودکشی محصول ضعف ایمان ، اراده، پوچ گرایی ، یاس و فقر فرهنگی است.
نگرش سطحی به پدیده‌های عالم خلقت و مقدرات الهی نیز انسان‌های مستعد خطر را دچار نوعی بی‌اعتقادی و ناباوری می‌کند که باعث می‌شود احساس پوچی کنند.
گزارش ایسکانیوز می افزاید ، انسان ‌های پوچ گرا و بی‌ایمان با یاس و نومیدی گام در مسیر قهقرایی می‌نهند که حاصل آن جز پیله انزوا نیست.نمونه چنین انسان‌هایی در جوامع قرن بیست و یکم در تمامی جهان کم نیستند؛ اما دل دغدغه ما این است چرا در جامعه‌ای که والدین ، نخستین درس امید به زندگی را با بهره‌گیری از فرامین اسلام به فرزندان خود می‌آموزند باید شاهد آمار نگران کننده خودکشی ، به ویژه در زنان و جوانان باشیم.
براساس آمارهای جهانی ، طی هر ثانیه یک نفر در دنیا دست به خودکشی می‌زند و هر 40 ثانیه یک نفر به همین دلیل می میرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر