کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

«علی‌رضا بهشتی ستاد قاچاق انسان تشکیل داده»

حجت الاسلام ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با حمله شدید به موسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی این موسسه را جایگاه تجمع منافقین دانست.
ذوالنور طی سخنانی در تجمعی که از سوی کارکنان ریاست‌جمهوری نسبت به هتک حرمت به ساحت امام خمینی در میدان فلسطین تهران صورت گرفت بود، گفت:‌ جسارت و توهین به وجود مبارک امام راحل جسارت به همه ارزش‌ها و مقدسات است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: شخصیتی که بعد از قرون متمادی توانست نظام سیاسی اسلام و احکام حکومتی اسلام را در جریان دو قطبی جهان احیا کند.
وی که دوران اصلاحات را در کشور دوران 8 ساله سیاه می‌نامید، تصریح کرد: در این دوره تمام تریبون‌ها و مطبوعات زنجیره‌ای را به میدان آورده بودند و تمام آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را مورد هجوم قرار دادند و روحیه تفکر، شهادت، خشونت را نقد کرده و نقص قرآن را در جراید خود منتشر کردند.
ذوالنور دوران حاضر را مانند زمان حضرت علی دانست و گفت: امروز کسانی که با امام نبودند و به آدرس عوضی رفته بوده و برای دنیای خودشان به امام چسبیده بودند زمانی که مشاهده می‌کنند نمی‌توانند نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مقابله کنند نسبت به شخص امام توهین می‌کنند.
وی با بیان این‌که کسانی که نام خط امامی را یدک می‌کشند، خط امام را تعریف کنند ادامه داد: در دوران اصلاحات یک مصداق از آرمان‌های امام نام ببرید که در مطبوعات و نطق‌های قبل از دستور مجلس ششم مورد حمله قرار نگرفته باشد.
ذوالنور تاکید کرد: پیام من به سران خود فروخته اغتشاشات این است که این خوراک را برای استکبار جهانی آماده و تهیه کرده‌اید و پرده نفاق در حوادث کنار خواهد رفت و حضور مردم نمی‌گذارد از لفظ خط امامی مخفی بمانید.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: در نیمه دوم شهریورماه چند تن از سران آشوب نزد یکی از کاندیداهای شکست خورده انتخابات جمع شده و به او گفتند این بیانیه‌های تند را قطع کن و چهره‌ای از آرامش از خود نشان ده و ما هم واسطه می‌شویم اما آن شخص شکست خورده در انتخابات با تکبر و غرور گفت صبر کنید چند ماه از انتخابات گذشته و چند روز بعد را مشاهده کنید در مهرماه همه‌چیز مشخص می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آن‌ها فکر می‌کردند با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند به خواسته‌های خود برسند حال آن‌که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نتوانستند بیش از 500 جوان را به دور خود جمع کنند و زمانی که مردم مشاهده کردند دم سران آشوب به سران استکبار گره خورده از آن‌ها فاصله گرفتند.
ذوالنور به بیانیه اخیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اشاره کرد و گفت: موسسه نشر آثار امام به جایگاه تجمع منافقین تبدیل شده و مشخص نیست چرا در هر آشوبی سران آن‌را ساپورت می‌کنند و زمانی که شورای نگهبان صلاحیت لیبرال‌ها را برای انتخابات رد می‌کند موسسه نشر امام به دفاع از آن‌ها می‌پردازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر