کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

فاطمه کروبی از مهرداد بذرپاش شکایت کرد

فاطمه کروبی به اتهام نشر اکاذیب از مدیر مسوول روزنامه وطن امروز شکایت کرد.

صالح نیک‌بخت، وکیل فاطمه کروبی با اعلام این مطلب اظهارداشت:‌ در ابتدا این شکایت به شعبه 6 بازپرسی ارجاع گردید ولی در همان زمان دادستان وقت تهران به جهاتی که هنوز مشخص نیست پرونده را از بازپرس خواسته و بعد ز تایید دادستان سیر رسیدگی به پرونده روال قانونی به خود گرفت.

وکیل فاطمه کروبی گفت:‌ به دلیل این‌که مهرداد بذرپاش در مهلت قانونی در دادسرا حاضر نشده بود، بازپرس پرونده در مورد وی تصمیم قانونی اتخاذ کرده و مراتب برای الزام به حضور وی در شعبه بازپرسی به یکی از کلانتری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود‌: در نتیجه وی در بازپرسی حضور یافته و با ارجاع سایر پرونده‌های روزنامه وطن امروز به شعبه یک بازپرسی دادسرای کارکنان دولت و تایید آن از سوی دفتر دادسرا، پرونده به شعبه یک بازپرسی ارجاع شد.

نیکبخت ادامه داد:‌ حسب اعلام مرجع قضایی بذرپاش در شعبه یک بازپرسی حضور یافته و برای تقدیم لایحه درخواست استمهال کرده است.

وکیل کروبی در پاسخ به این پرسش که علت این شکایت چه بوده است، خاطر نشان کرد: ‌موضوع شکایت به سال 80 و دور دوم ریاست‌جمهوری خاتمی و تشکیل پرونده شهرام جزایری بازمی‌گردد. این رونامه داستانی را نقل کرده که در حضور سران سه قوه وقت و با ادعای این‌که در نواری که پخش شده مطالبی به فاطمه کروبی منتسب شده که وی این ادعاه را قویا تکذیب کرده است.

نیکبخت ادامه داد:‌ فاطمه کروبی برای اثبات ادعاهای خود به غیر ازهمسرش، درخواست اخذ شهادت از آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، حجت‌الاسلام خاتمی و عده‌ای از معاونین، نمایندگان و وزرا را کرده است.

وکیل کروبی در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون این پرونده خبری نشده است، گفت‌: در همین مقداری که جنبه خبری و اعلام وضعیت موکل است عده‌ای برآشفته می‌شوند و خط ونشان می‌کشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر