کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

مايلي كهن: من ديوانه ام

محمدمايلي‌كهن در پاسخ به صحبت‌هاي امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش كه از مايلي كهن خواسته بود بي خيال حكيم باشي گري براي فوتبال ايران شود ،
وی به ايسنا گفت: من همواره به موي سپيد او احترام گذاشته‌ام. عابديني در يكي، دو مورد ديگر هم به مقوله‌اي وارد شد اما من بازهم به موي سپيدش احترام گذاشتم. دو، سه هفته قبل عابديني گفته بود كه ظرفيت رواني مايلي‌كهن تكميل شده. او لطف كرد و تنها نگفت كه مايلي‌كهن ديوانه نشده است!
او سپس مثل هميشه از آستين خود اتهامي بيرون آورده و مي گويد من به احترام موي سپيد عابديني تا به حال حرفي درباره او نزده‌ام و حالا هم مي‌گويم آقاي عابديني!
ما بايد به خودمان برگرديم و اگر اشتباه كرده‌ايم بايد از مردم و خدا طلب مغفرت كنيم. شما راست مي‌گوييد كه من ديوانه‌ام. اگر ديوانه نبودم مي‌توانستم از رانت‌هايم استفاده كنم و معدن‌هايي داشته باشم و سودش را ببرم. در دنيايي كه شما عاقله مردش هستيد همان بهتر كه من ديوانه‌اش باشم...
عابديني در دوره وزارت حسين محلوجي در وزارت صنايع و معادن از معاونان اصلي وي محسوب مي شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر