کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

تاج‌زاده: در هیچ دادگاهی دفاع نمی‌کنم



سیدمصطفی تاج‌زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی در جلسه دادگاه خود که روز گذشته برگزار شد، از خود دفاع نکرد و سکوت اختیار کرد؛ معاون وزیر کشور دولت اصلاحات علت این اقدام را، اعتراض به عدم تشکیل دادگاه رسیدگی به شکایت وی علیه احمد جنتی، رییس شورای نگهبان اعلام کرد.
تاج‌زاده که از بعد از کودتای انتخاباتی در زندان به سر می‌برد، در این‌باره گفته است: من به احترام قانون در دادگاه شرکت کردم و بر نقش سی‌ساله خود در پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس نظام جمهوری اسلامی، حفظ دستاوردهای انقلاب و خدمتگزاری مردم تأکید دارم و ضمن رد کلیه اتهامات وارده و در اعتراض به عدم رسیدگی به شکایتم از جنتی در دادگاه، از خود دفاع نکرده و تا فراهم نیامدن شرایط لازم، در هیچ دادگاه دیگری هم شرکت نمی‌کنم.
این فعال سیاسی باسابقه گفت: اگر همان ده‌سال پیش که با تخلف از قانون توسط آقای جنتی که رییس شورای نظارت بر انتخابات بود و با سرپیچی از قانون انتخابات، بدعت گذاشته شد، شکایتم مورد رسیدگی قرار می‌گرفت و همان‌طور که برای من دادگاه تشکیل دادند، ایشان هم محاکمه می‌شد، امروز شاهد این مشکلات جدی برای کشور نبودیم.
تاج‌زاده افزود: دلیل شکایت من نیز این است که هم‌چنان انتخابات آزاد را راه نجات کشور می‌دانم و معتقدم باید برای تحقق آن تلاش کرد.
عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با توجه به گفته‌های اخیر مسئولان قوه قضائیه مبنی بر عدم وجود حاشیه امنیتی برای هیچ صاحب قدرت و مقامی و اجرای قانون برای همه، از آنان خواست تا برای اثبات حقانیت این ادعا هرچه زودتر دادگاه احمد جنتی را تشکیل دهند تا همه شهروندان ایرانی شاهد برابری حقوق و عدم وجود حاشیه امن برای برخی افراد، باشند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر