کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

مدیران فرهنگستان هنر از موسوی تشکر کردند

با تعیین ریاست جدید برای فرهنگستان هنر و درآستانه تودیع ریاست پیشین و و مدیر جدید آن در هفته جاری، جمعی از مدیران و معاونان فرهنگستان هنر با ارسال نامه‌ای از خدمات و زحمات میرحسین موسوی در زمان تصدی گری مدیریت این فرهنگستان تشکر و قدردانی کردند.
متن این نامه بدین شرح است:
هنرمند فرهیخته، میرحسین موسوی
بی‌شک فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران؛ بخش گسترده‌ای از شکل‌گیری، پیشرفت و موفقیت روزافزون خود را مدیون بیش از یک دهه حضور جنابعالی است. تازه نهال فرهنگستان هنر توانست با حمایت شما و تلاش‌های همکاران، ظرف ده‌سال به یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های فرهنگی‌ـ هنری کشور تبدیل شود و تاثیر غیرقابل انکاری در صحنه فرهنگی و هنری کشور برجا گذارد.
نگاه عالمانه،‌ هنرمندانه و ژرف‌اندیش شما به هویت هنری و تمدن ایرانی‌ـ اسلامی، توانست جلوه‌هایی چشمگیر از پیشینه پرافتخار و گران سنگ این مرز و بوم را آشکار سازد.‌ تلاش شما در این سال‌ها آفرینش آثار بی‌بدیل هنری، انجام پژوهش‌های بنیادین، انتشار کتاب‌ها و نشریات مرجع هنری، راه‌اندازی جریان‌ها و اتفاق‌های فراگیر هنری، راه‌اندازی دوسالانه‌های جهانی و بسیاری دیگر را که در این مجال نمی‌گنجد، به همراه داشت.
توفیق حضور درکنار و همراهی شما نعمتی بود که شکر آن بیش از این بایست. همکاران شما در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران قدردان زحمات جنابعالی هستند. تاییدات مستمر حق تعالی را برایتان مسئلت داریم و سلامتی و توفیقتان را آرزومندیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر