کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

فعال دانشجویی با لباس زنانه در خبرگزاری فارس


عکس مجید توکلی، از فعالان دانشجویی، که پس از سخنرانی در دانشگاه امیر کبیر به مناسبت 16 آذر روز دوشنبه گذشته دستگیر شده بود، روز پنجشنبه با لباس زنانه در خبرگزارس فارس به چاپ رسید.
به گزارش خبر گزاری فارس، مجید توکلی قصد داشت که پس از اغتشاشات "با لباس زنانه از درب دانشگاه خارج" شود که توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده است. اما عکس‌های مربوط به سخنرانی وی و نیز فیلم پخش شده در یوتیوب توکلی را در لباس معمولی خود وی نشان می دهند.
گزارش نیویورک تایمز، به نقل از منابع آگاه، حاکیست که مجید توکلی را مجبور به پوشیدن لباس زنانه کرده‌اند تا به زعم خود چهره او را مخدوش کنند.
به گزارش این روزنامه یکی از آگاهان به مسایل ایران گفته است: همه ادعاها و عکس‌های پخش شده توسط رسانه‌های دولتی، از جمله خبرگزاری فارس که وابسته به سپاه پاسداران است، جعلی هستند.
خبرگزاری فارس در گزارش خود، طیف علامه دانشجویان را همزمان وابسته به دو سازمان مختلف، مجاهدین و پژاک، اعلام کرده که به زعم این خبرگزاری "اغتشاشات" را سازمان می دهند.
یکی از عکس ها که در نیویورک تایمز به چاپ رسیده، مجید توکلی را هنگام سخنرانی در روز دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر نشان می‌دهد و عکس دیگر، در لباس زنانه روز پنجشنبه در خبر گزاری فارس منتشر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر