کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

توهین حسینیان به هاشمی، خاتمی و جنبش سبز

روح‌الله حسينيان طی سخنانی، هاشمی رفسنجانی را خائن و خاتمی را پست و حقیر نامید و همچنین خطاب به هواداران جنبش سبز گفت: خاک بر سر شما که از صدام هم پست تر هستید.
حسینیان در تجمع روز گذشته هواداران دولت در حرم بنيانگذارنظام با بيان اين‌كه در موقعيتی كه ما در آن قرار گرفتيم، دعوای ما با يک فرد به نام موسوی نيست، تصريح كرد: موسوی كوچک‌تر از آن است كه امت حزب‌‌الله و نظام بخواهد با آن مقابله كند.
وی اضافه كرد: خاتمی هم ضعيف‌تر، پست‌تر، كوچک‌‌تر و حقيرتر از آن است كه اين امت حزب‌الله و دانشجويان بيدار بخواهند با یک چنين شخص حقيری كه چشمش به دست غرب است، مقابله كنند. حتی هاشمی هم كوچكتر از آن است كه ما بخواهيم با وی مبارزه كنيم.
حسينيان با بيان اين‌كه ما امروز در مقابل يک جريان باخته كه ريشه‌های آن در اروپا است قرار گرفته‌ايم، اظهار داشت: ريشه‌های اين جريان در بی‌دينی و اصلاحاتی كه در كشور شعارش را می‌دادند، وجود دارد و بايد با اين جريان باطل و ضدخدايی مقابله كنيم.
وی با تاكيد براين‌كه بايستی با بصيرت عمل كنيم گفت: ما در مقابل يک جريان باطل كه منشا آن آمريكا و تفاله‌های داخلی وابسته به آمريكا هستند، مواجه هستيم كه قصد دارند با آرمان امام مبارزه كنند به همين دليل عكس ايشان را پاره كرده و بر روی آن اسكناس انداختند، يعنی آنها می‌خواهند بگويند كه امام مرده است اما آنها بايد بدانند كه آنها مرده‌اند و امام برای هميشه تاريخ زنده است.
اين نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اين‌كه قلب اين امت و دانشجويان با ياد امام خمينی می‌تپد و به زندگی ادامه می‌دهد، اظهار داشت:‌ خاک بر سر شما كه حتی از صدام هم كمتر هستيد زيرا وی در زمان اعدام خود گفت تنها مردی كه در عالم پيدا می‌شود آيت‌الله خمينی است اما شما حتی از صدام نيز پست‌تريد كه به خود اجازه می‌دهيد به قلب تپنده ملت ايران توهين كنيد.
حسينيان در ادامه تصريح كرد: اين حركت به سردمداری فتنه سياه يا جريان سبز اموی شكل گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود خطاب به هاشمی رفسنجانی نيز اظهار داشت: آقای هاشمی تو بارها در فتنه اخير به مقام معظم رهبری خيانت كردی و رهبری از تو حمايت كرد اما تو كينه خود را در مشهد نشان دادی و گفتی كه اگر مردم رهبری را نخواهند بايد برود اما در واقع مردم تو را نمی‌خواهند و اين را بارها با شعارهای خود نشان داده‌اند.
وی افزود: تو ديگر در قلب مردم جايگاهی نداری و ما به تبعيت از رهبری، تو را به اسلام دعوت می‌كنيم.
حسينيان با بيان اين‌كه ما دوست داريم كه هاشمی پيرو ولايت باشد و دوباره همان هاشمی زمان انقلاب را ببينيم تصريح كرد: نبايد هاشمی به خاطر فرزندانش چنين ظلمی را به اين ملت روا دارد.
وی همچنين خطاب به سيدحسن خمينی نيز گفت: جنابعالی متولی حرم مطهر امام بزرگوار هستيد و اين افرادی كه به حرم آمده‌اند مهمان‌های اين حرم هستند؛ به همين دليل جا داشت كه شما در اين جلسه شركت كرده و به مهمانان امام خوش‌آمد می‌گفتيد و باز هم به دامن انقلاب می‌آمديد.
اين نماينده مجلس از سيدحسن خمينی پرسید كه چرا امام خمينی را با اين عظمت فدای انسان‌های سيه‌ رو می‌كنيد و گفت: خاتمی و موسوی كجا امام را قبول دارند و اين جريان سبز اموی كجای خطش با امام يكسان است؟ وی افزود: آنها شعار جمهوری ايرانی را سر می‌دهند اما امام گفت كه جمهوری اسلامی نه يک كلمه كمتر و نه يک كلمه بيشتر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر