کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

برادر کیانوش آسا بازداشت شد


کامران آسا برادر دانشجوی جان‌باخته کیانوش آسا به همراه یکی از بستگان خانوادگى و دوست کیانوش به نام بیژن رضایی ظهر روز دوشنبه در تهران بازداشت شدند.
ظهر دوشنبه 16 آذر پس از برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، کامران آسا که به دعوت دانشجویان این دانشگاه به نمایندگی از خانواده کیانوش آسا در مراسم روز دانشجو حضور یافته بود، هنگام خروج از دانشگاه علم و صنعت به همراه بیژن رضایی توسط نیروهای انتظامی مستقر در محل بازداشت شدند.
شب گذشته کامران آسا در تماس با خانواده ضمن اعلام خبر بازداشت خود و بیژن رضایی از محل نگهداری‌شان اظهار بى‌اطلاعى کرده است. خانواده کیانوش آسا و به ویژه مادر این دانشجوی کشته‌شده طی وقایع اخیر پس از انتخابات به شدت نگران وضعیت نگهداری و امنیت جانی کامران و هم‌چنین بیژن رضایی هستند.
کیانوش آسا دانشجوی ترم آخر رشته‌ مهندسی پتروشیمی در مقطع کارشناسی ارشد و از نخبگان دانشگاه علم و صنعت ایران بود. وى در جریان تظاهرات میلیونی 25 خرداد در میدان آزادی تهران از سوی نیروهای مسلح وابسته به دولت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
فاطمه فلاح و کامران آسا مادر و برادر کیانوش، اخیراً با نوشتن نامه‌اى به رییس قوه قضاییه و کمیته حقیقت‌یاب مجلس شورای اسلامی خواهان بررسی و روشن شدن زوایای پنهان شهادت این دانشجوی نخبه‌ی کرد و شناسایی و مجازات عاملان این جنایات هولناک شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر