کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

نامه مهدی کروبی به ضرغامی


در پی انتشار تصاویری موهون در اخبار ۲۰/۳۰ شب گذشته، مهدی کروبی در نامه‌ای به ضرغامی توصیه‌ها و تذکراتی را به وی یادآور شد.
متن کامل این نامه بدین شرح است:

 برادر عزیز جناب آقای مهندس ضرغامی
ریاست محترم سازمان صدا و سیما

 به تلاش‌های شخص جنابعالی در سازمان متبوع خود احترام می‌گذارم اما متاسفانه برخی از مجموعه‌های خبری این سازمان اقدام به تفرقه‌پراکنی و توهین مسلم و مبرز به بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و خدمت‌گذاران سی‌ساله آن کرده و می‌کنند. آخرین نمونه تاسف‌بار آن انتشار فیلم‌هایی از وقایع ۱۶ آذر بود. در برنامه خبری ۲۰:۳۰ قلب واقعیت شد و برای اولین بار تصاویری از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد که حاکی از پاره شدن پوسترهای امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران که مورد احترام مردم است، بود. در کنار این تصاویر، متاسفانه تصاویر مونتاژ شده‌ای از دانشجویان معترض نشان داده شد که این‌گونه استنباط می‌شد عکس‌های بینانگذار انقلاب توسط این داشنجویان پاره و مورد تعرض قرار گرفته است. به نظر می‌رسد برخی عامدانه به دنبال بد نام کردن اعتراضات واقعی و حقیقی مردم که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شده است، می‌باشند و درصدد هستند راه را برای جریانات افراطی که جز به قانون‌شکنی و سرکوب مردم نمی‌اندیشند، باز کنند.

از شخص جنابعالی درایت بیشتری انتظار می‌رود. آیا می‌دانید به دست خود تبر به تنه چه درختی می‌زنید؟ صدا و سیما باید مظهر نماد ملی و وحدت اسلامی باشد و از ورود به تنازعات سیاسی بپرهیزد اما متاسفانه مجموعه‌ای در این سازمان شکل گرفته است که بر این اعتقاد است با هزینه کردن نام و اعتبار امام، سرکوب مردم را توجیه نماید. لذا انتظار می‌رود ریاست این سازمان با ذکاوت بیشتری مانع از تکرار این نوع برنامه‌ها شود.

  مهدی کروبی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر