کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

«گروه‌های سیاسی اطلاعیه دسته‌جمعی صادر کنند»

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نخبگان تمام گروه‌های سیاسی خواست تا به دعوت رهبری لبیک بگویند و با حضور در صحنه عرصه را از افراط‌گرایان بگیرند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش ملی کیفیت در جمع خبرنگاران در خصوص سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: این بهترین فرصت برای نخبگان است تا از حاشیه به صحنه بیایند و کار را به دست بگیرند زیرا این امر موجب می‌شود تا میدان از افراط‌گرایان هر طرف گرفته شود.
وی افزود: باید موضوع امنیت را جدی گرفت و آرامش را به جامعه بازگرداند.
رضایی با اشاره به پیشنهاد اخیر خود مبنی بر حضور تمام گروه‌های سیاسی در نماز جمعه این هفته خاطر نشان کرد: فرصت کافی برای رفع نواقص وجود دارد اکنون باید لبیک جدی به فراخوان رهبری صورت بگیرد زیرا این کار احترام به مردم است.
رضایی با طرح این پیشنهاد که گروه‌های سیاسی می‌توانند اطلاعیه دسته‌جمعی صادر کنند، اظهار داشت: صدور یک اطلاعیه دسته‌جمعی در همین رابطه تاکید بر این موضوع است که ما یک ملت واحد هستیم و این کار مانع از تفرقه است. بهتر است گروه‌های سیاسی سخنرانی مقام معظم رهبری را تبدیل به یک حرکت جمعی کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که طرح ملی کمیسیون انتخابات هم‌اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت:‌ هم‌چنان در حال پیگیری این موضوع هستیم زیرا بر روی آن بحث‌های جدی وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر