کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

مرگ سهام‌دار مخابرات به خاطر گازگرفتی بود

بازپرس ویژه‌ قتل تهران از تعیین سه گروه كارشناسی برای بررسی حادثه مرگ مدیر موسسه توسعه‌ اعتماد مبین و همسرش خبر داد.
ظهر روز پنجشنبه 19 آذر ماه فرزندان یك زوج میانسال به نام‌های مجید سلیمانی‌پور 51 ساله و شهین برون 49 ساله پس از بازگشت به خانه با پیكر بی‌حال پدر و مادر خود در حالی روبه‌رو شدند كه مادر آنها لحظاتی بعد جان باخت اما علایم حیاتی در بدن نیمه‌جان پدر خانواده وجود داشت.
طی تماس فرزندان این زوج با اورژانس، بلافاصله ماموران اورژانس خود را به محل رساندند و پس از تایید مرگ شهین برون، مجید سلیمانی‌پور را به بیمارستان انتقال دادند كه در بین راه، این مرد میانسال نیز تسلیم مرگ شد و در آمبولانس جان باخت.
به دنبال مرگ این زن و مرد، قاضی محمدحسین شاملو بازپرس كشیك قتل پایتخت در جریان حادثه قرار گرفت و بلافاصله با صدور دستورات قضایی لازم، ماموران اداره‌ی دهم آگاهی را به خانه‌ی این زوج میانسال اعزام كرد.
در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد كه مجید سلیمانی‌پور، مدیر موسسه‌ی توسعه‌ی اعتماد مبین بوده كه پیش از این سهام شركت مخابرات توسط این شركت خریداری شده بود.
فرزندان این زن و مرد به ماموران گفتند كه از مدتی قبل همگی دچار سرگیجه و سردرد بوده‌اند.
پزشك كشیك قانونی نیز در اظهارنظری اعلام كرد كه علت مرگ این زوج میانسال، انتشار گاز CO بوده است.
قاضی شاملو با اشاره به این حادثه، تصریح كرد: در حال حاضر سه گروه متشكل از كارشناس رسمی دادگستری، كارشناسان آتش‌نشانی و كارشناسان اداره گاز برای بررسی كارشناسی حادثه تعیین كرده‌ایم.
وی با بیان این‌كه ظاهرا ترك‌های دیوار، مجرای خروجی گازهای موتورخانه بوده است، افزود: با توجه به بافت نسبتا كهنه ساختمان، به نظر نمی‌رسد كه اقدام عمدی در وقوع این حادثه دخیل باشد.
بازپرس ویژه‌ی قتل تهران خاطرنشان كرد: اظهارنظر نهایی در خصوص این حادثه منوط به تكمیل كارهای كارشناسی است اما اگر ثابت شود كه لوله‌های به كار رفته برای تاسیسات گرمایشی یا مصالح ساختمانی نامرغوب باعث وقوع این حادثه شده است، سازنده ساختمان و كسی كه تاسیسات را تایید كرده، مسوولیت خواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر