کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

مرتضوی: مسئله کهریزک ربطی به من نداشت

سعید مرتضوی، معاون دادستان کل کشور در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس با بیان این‌که برای دیدار با چند همکار قضایی خود که نماینده مجلس هستند به مجلس آمده‌ام، اظهارداشت: سمت فعلی من تا به حال معاون دادستان کل کشور است و اگر به دولت بروم با حفظ سمت خواهم رفت. البته پیش از این برای همکاری با دولت اعلام آمادگی کرده ام و مایل هستم اگر نیاز به بنده باشد با دولت همکاری کنم.
وی افزود من همیشه سرباز نظام بوده‌ام و هنوز هم هستم. سرباز خود تصمیم نمی‌گیرد که کجا خدمت کند اگر دولت تشخیص بدهد به همکاری با دولت خواهم پرداخت.
مرتضوی با تاکید بر این‌که از قوه قضائیه موافقت مامور به خدمت شدن در دولت را با حفظ سمت گرفته‌ام، تصریح کرد: تاکنون ابلاغی به بنده برای چگونگی همکاری با دولت و یا فعالیت در شهر خاصی نرسیده است.
معاون دادستان کل کشور درباره مباحث اخیر و اظهارات و مدارک زاکانی نماینده تهران در خصوص وی، عنوان کرد: من آن‌چه تاکنون درباره‌ام مطرح بوده به عنوان اعمال ماده 23 جوابیه داده‌ام.
مرتضوی ادامه داد: اگر در مطبوعات و رسانه‌ها با مطلبی هم مواجه شده‌ام جواب آن‌را داده‌ام.
معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: تاکنون از هیچ فردی شکایت نکرده است و هیچ پرونده‌ای در قوه قضائیه از شکایت وی علیه هیچ فردی وجود ندارد.
وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران در خصوص مطرح کردن مسائلی درباره کهریزک از سوی دکتر زاکانی نماینده تهران و این‌که با این موضوع چگونه برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: درباره شکایت آقای زاکانی از بنده نمی‌خواهم هیچ صحبتی داشته باشم. چون در شرایط فعلی صلاح می‌دانم که به تنش‌ها در کشور دامن نزنم و اگر هم مطلبی وجود دارد از طریق قانونی و با گذشت زمان مشخص خواهد شد که سخنان چه کسی درست است و چه کسی اشتباه می‌کند.
مرتضوی در پایان گفت: ترجیح می‌دهم اگر موضوعی مطرح شد در دستگاه قضایی پاسخگو باشم. مسئله کهریزک نه ربطی به بنده داشته و نه به آقای زاکانی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر