کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

کامران دانشجو: حجت تمام شد قاطعانه برخورد کنید

کامران دانشجو صبح یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گفت: با توجه به وقایع تاسف بار ایام 16آذر امسال باید عرض کنم اگر دشمنان ایران اسلامی و دنباله‌های آن در داخل به خیال خام خود تصور کرده‌اند که دانشگاه‌ها می‌تواند عرصه جولان دادن آن‌ها شود و با سر دادن شعارهایی هم‌چون «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» و یا «نه شرقی، نه غربی، جمهوری ایرانی»، اسلامیت نظام را هدف قرار داده و با اهانت به بزرگ مرد تاریخ ایران و اسلام، دل ملت شریف ایران اسلامی را به درد آورند، بدانند که دانشگاهیان هم‌چون تمامی مردم ولایتمدار جزء عاشقان امام راحلند و مکر آن‌ها به خودشان بر می‌گردد.
وی افزود: آن عده معدودی که اسم فرهیختگی را یدک می‌کشند و در پشت آن مخفی می‌شوند بدانند که فرهیختگی تنها یک اسم نیست بلکه رسم دارد و هر کسی که رسم فرهیختگی را در دانشگاه‌ها بجا نیاورد دیگر در دانشگاه‌های ایران اسلامی جایی ندارد.
دانشگاهیان تکلیف دشمنان اسلام و مقدسات را سریعا مشخص خواهند کرد
وزیر علوم اظهار داشت: اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها در صورت لزوم، تکلیف این افراد معدود دشمن اسلام و مقدسات را سریعا مشخص خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که منزلت دانشگاه و دانشگاهی بیش از این در چشم امت اسلامی خدشه‌دار شود.
وی اظهار داشت: اینجانب به نوبه خود از محضر ولیعصر و نایب برحقش مقام عظمای ولایت، مراجع عظام، روحانیت و همه اقشار و مردم بزرگوار ایران اسلامی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که ملت غیور و فداکار کشورمان حساب معدود افراد بازی خورده شیطان بزرگ را از حساب قاطبه دانشگاهیان ولایت‌مدار و معتقد به مبانی نظام مقدم جمهوری اسلامی جدا کنند.
مسئولان دانشگاهی اهانت‌کنندگان به ساحت قدسی امام راحل را معرفی کنند
دانشجو از روسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان دانشگاهی و وزارت علوم خواست حال که حجت بر همگان تمام شده است به ندای امت اسلامی ایران پاسخ مثبت داده و با شناسایی و معرفی اهانت‌کنندگان به ساحت قدسی امام راحل، قاطعانه و بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای با آنان برخورد قانونی صورت گیرد تا شاید مردم، تسامحی که تا به حال صورت گرفته را بر ما ببخشند.
وی افزود: اکنون دیگر بحث نقد این گروه و آن سلیقه نیست ماهیت و عمق توطئه مشخص و حجت بر همگان تمام شده است. صف طاغوت و اسلام ناب و حق از باطل جدا شده و باطل، همه مقدسات این ملت و عمود خیمه اسلام را نشانه گرفته است و دیگر جای مسامحه و مجال دادن به دشمنان دین و مقدسات این ملت شریف نیست.
دانشگاهیان ما همان خواهند کرد که مردم شریف ایران اسلامی از آن‌ها انتظار دارند
وزیر علوم تأکید کرد: باید با درایت اما مقتدرانه، شجاعانه و قاطعانه چشم فتنه را کور کرد و به فضل الهی دانشگاهیان ما همان خواهند کرد که مردم شریف ایران اسلامی از آن‌ها انتظار دارند که همانا طرد این عناصر ضدانقلاب و ضدنظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مسئولان دانشگاه‌ها خودشان با این افراد بازی خورده برخورد قانونی کنند
وی ادامه داد: به خاطر داشته باشیم که این ملت در طول سه‌دهه انقلاب نشان داده‌اند که اهل «لاف و گزاف» نیستند، صبورند اما زمانی که می‌خروشند عمل می‌کنند و زمانی که می‌بارند سیل جاری می‌کنند پس بهتر است که مسئولان دانشگاه‌ها خودشان با این معدود افراد بازی خورده برخورد قانونی کنند چرا که اگر این ملت صبور خروشیدند و سیل جاری شد دیگر از این خوش خیالان منتظر حمایت آمریکا و انگلیس نه نامی باقی خواهد ماند و نه نشانی.
وزیر علوم هم‌چنین در این مراسم با اشاره به توفیقات نخبگان کشور در عرصه‌های علمی و فناوری نوین گفت: توفیقات نخبگان بآلمال موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل جهان سلطه‌گر خواهد شد.
وی تأکید کرد: بی‌گمان این تلاش عالمانه جمعی و دستاوردهای آن، نتیجه مشارکت فعال تمام پژوهشگران و مدیران پژوهشی و سازمان‌های پژوهشی محور بوده که منشاء و موجد آثار و برکات خیر برای کشور شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر