کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

درخواست مجوز راهپیمایی از سوی موسوی و کروبی

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی از تصمیم مشترک خود و میرحسین موسوی برای درخواست مجوز به منظور راهپمایی در اعتراض به هتک حرمت صورت گرفته نسبت به امام راحل خبر داد.
کروبی، نشر و اشاعه این عمل از سوی صدا وسیما را مصداق تشویش اذهان عمومی دانسته و توضیح داد: در موارد مشابه صدا و سیما عاقلانه رفتار کرد و مانع از انتشار تصاویر ساختار شکنانه بود اما در این مورد گویی‌که یک توطئه از پیش تعیین شده صورت گرفته باشد، زیرا ناگاه مردم ایران عکس امام عزیزشان را پاره شده بر صفحه تلویزیون دیدند که رفتار بسیار مشکوک و عجیب بود.
کروبی تصریح کرد: امروز بنده با مهندس میرحسین موسوی تلفنی صحبت کردم و قرار بر این شد که برای راهپیمایی و محکوم کردن رفتارهای این چنینی یک درخواست مجوز بدهیم.
رییس سابق مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که برای راهپیمایی مسالمت‌آمیز، طبق اصل ۲۷ قانون اساسی نباید درخواست مجوز داد، یادآور شد: با توجه به شرایط امروز ما و عدم خواست ما برای آسیبی‌پذیری مردم، مجوز خود را به وزارت کشور ارایه می‌کنیم. امیدواریم که این حسن‌نیت ما پاسخ درخور مناسب بگیرد.
کروبی با بیان این‌که ما گزارش خود را در صورت موافقت یا مخالفت به مردم اعلام می‌کنیم هشدار داد: ر صورت مخالفت، ما نمی‌توانیم عواقب حضور خودجوش مردم را بر عهده بگیریم و هرگونه اتفاقی که برای مردم انقلابی ایران بیفتاد مسئولیتش متوجه آقایان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر